Erfaren kundservicemedarbetare sökes till nytt nätapotek med höga ambitioner

Vill du arbeta på Sveriges nyaste nätapotek och bidra till en friskare värld? Apohem är en snabbt växande startup som skall bli ett av de stora nätapoteken inom bara några år.

Nu söker vi en erfaren och driven kundservicemedarbetare till vårt nystartade nätapotek. Vi är i dagsläget ett litet team som söker dig som kan ta snabba beslut och känna ägandeskap för dina områden. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att jobba med kundrådgivning via olika kommunikationskanaler samt ansvara för egna delområden. Då mejl och telefon är dina främsta verktyg är det viktigt att du trivs med det.

Huvudsakliga uppgifter

  • Besvara kundfrågor gällande bl.a  beställningar, leveranser och returer via mejl, telefon och chatt
  • Ge rådgivning  och information till våra kunder om produkter, pris och kampanjer
  • Bevaka och besvara kundrecensioner av Apohem 
  • Tillsammans med chef och övrigt team utveckla och förenkla processerna för kundservicen

Din profil

  • Gärna några års erfarenhet av kundservicearbete eller annat jobb inom serviceyrke
  • Kunskap om skönhet, nutrition, läkemedel eller apoteksbakgrund är meriterande 
  • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift 
  • God datorvana och erfarenhet att jobba i flera system

Personlighet

  • Kommunikativ, kundmedveten och serviceinriktad
  • Ansvarsfull, handlingskraftig och passionerad för ditt jobb
  • Kvalitetsmedveten med en känsla för både helhet och detaljer
  • Flexibel och anpassningsbar till rådande miljö
  • Initiativrik, prestigelös och inte rädd för att kavla upp ärmarna

Att jobba på Apohem

Apohem är en snabbt växande startup som skall bli ett av de stora nätapoteken inom bara några år. Idag är vi cirka 20 anställda uppdelade i några få tighta och snabba team men framförallt är vi en organisation som jobbar prestigelöst tillsammans. Vi kokar vårt eget kaffe, skruvar ihop våra skrivbord själva och hjälper varandra med högt och lågt men vi har resurser att utveckla och marknadsföra Apohem. Vi är en startup, vi är ett apotek, vi har starka och passionerade ägare och vi är på en spännande resa! 

Är det här du?

Det här är en tillsvidareanställning med tillträde i höst, och du rapporterar till vår kundservicechef. Tjänsten är placerad på vårt kontor vid Torsplan i Stockholm. Har du några frågor får du gärna höra av dig till michaela.skog@apohem.se.  

Maila en kort introduktion och CV till personal@apohem.se snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. Ange referens ”KS19”.