Michaela 

Hej! Jag heter Michaela och är läkemedelsansvarig och kundservicechef här på Apohem.
Om du behöver hjälp med något så finns vi här för dig. Bara att kontakta oss!


08 - 12 82 86 00   |   kundservice@apohem.se 


Undrar du över något? Du är alltid välkommen att kontakta oss via telefon, e-post eller chatt. Skulle du behöva ett snabbt svar på din fråga har vi samlat de vanligaste frågorna vi får under Vanliga frågor. 

Telefon

Vi finns tillgängliga på telefon helgfria vardagar mellan klockan 9-17. Du når oss på telefonnummer 08-128 28 600.

E-post

För att kontakta oss via e-post mailar du ditt ärende till kundservice@apohem.se. Vi återkommer med svar inom 24 timmar på helgfria vardagar. Under helger och röda dagar kan svarstiden bli något längre.

Chatt

Vill du få ett snabbt svar på din fråga kan du chatta med oss, när chatten är bemannad hittar du den till höger på din skärm. Vår chatt är bemannad helgfria vardagar mellan klockan 9-17.

Vanliga frågor

Vi har samlat svaren på de vanligaste frågorna vi får till vår kundtjänst. Här kan du själv söka efter svaret på din fråga.

Allmänt

Dessa villkor gäller för Apohems e-handel. Tjänsten ägs och drivs av Apohem AB (org.nr. 559094-8401) nedan benämnt Apohem.

För att bli kund ska du ha fyllt 18 år, vara myndig och ha rätt att ingå avtal. Genom att klicka på 'Slutför köp' på kassasidan godkänner du våra köpvillkor.

Beställning

För att handla beställer du på www.apohem.se Vid frågor kring din beställning kontaktar du vår kundservice.

Vi återkommer med svar inom 24 timmar på helgfria vardagar. Under helger och röda dagar kan svarstiden bli något längre.

Stoppa en beställning

Vårt orderflöde går väldigt snabbt och involverar flera avdelningar. Den snabba hanteringen är nödvändig för att vi ska kunna leverera till alla våra kunder inom utlovade tider och vi har därför inte möjlighet att stoppa en genomförd beställning. Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Priser

Priserna på Apohem anges i svenska kronor inklusive moms. Beroende på det fraktalternativ du väljer kan en fraktavgift tillkomma på ditt köp. Vi reserverar oss för eventuella fel i pris- och/eller produktinformation. Vid eventuella fel förbehåller vi oss rätten att korrigera dem i efterhand, i den utsträckning som är tillåten enligt gällande konsumenträttslagstiftning.

Leverans

På kassasidan kan du välja mellan olika fraktsätt. De fraktsätt du kan välja baseras på vart du bor och vilka varor du vill handla. Vi behandlar oftast din beställning inom ett dygn på helgfria vardagar. Vi bär enligt Lagen om distansavtal (2005:59) ansvaret för leveransen hela vägen till dig. Skulle din beställning bli försenad kontaktar vi eller vald transportör dig för att informera om förseningen och eventuell ny beräknad leveranstid. Om förseningen av leveransen är av väsentlig betydelse har du rätt att häva köpet utan kostnad. Vänligen kontakta vår kundservice för hjälp.

Betalning

Apohem har Klarna som partner för betalningar. På kassasidan visas totalbeloppet för din beställning. Genom att klicka på 'Slutför köp' accepterar du Apohems och Klarnas villkor. Klarna erbjuder genom Klarna Checkout de olika betalsätten Klarna Faktura, Klarna Konto, kortbetalning och direktbetalning via internetbank. Du kan lägga till en PIN-kod för att skydda dina uppgifter. Har du frågor om betalningen kontaktar du Klarna på klarna.se/kundservice.

Personuppgifter

De personuppgifter som finns om dig som kund kommer att hanteras i enlighet med dataskyddsförordningens krav. Läs mer om dataskydd.

Cookies

På apohem.se används cookies för att individanpassa webbplatsen och göra den mer användarvänlig för dig som besökare. Läs mer om hur vi använder cookies här.


Copyright

Allt innehåll på Apohem.se tillhör Apohem eller våra leverantörer och är skyddat av upphovsrätt. Det gäller till exempel text, grafik, logotyper, bilder, ljudklipp och filer.

Ångerrätt

Du har 14 dagars ångerrätt enligt Lagen om distansavtal (2005:59). Ångerfristen börjar gälla från dess att du meddelat oss att du önskar returnera en vara. Därefter skickar du varan till oss inom 14 dagar, du står själv för fraktavgiften. Vill du ångra delar av ditt köp är det givetvis möjligt. Då återbetalar vi dig för varor du sänder tillbaka, men ej eventuell fraktkostnad. Varan måste vara i väsentligen oförändrat skick, det vill säga oanvänd och oskadad. Annars kan Apohem göra ett prisavdrag som motsvarar varans värdeminskning. För vissa varor, såsom hygienartiklar och sexleksaker, gäller även obruten plombering. Receptfria läkemedel, kylvaror och livsmedel är undantagna ångerrätten och kan inte returneras. Vid retur kan du använda dig av Konsumentverkets ångerblankett. Det är dock inget krav.

Så här gör du för att returnera en vara

1. Kontakta kundservice via mejl kundservice@apohem.se eller ring 08-12 82 86 00 för att säkerställa att ångerrätten gäller på de produkter du beställt.

2. Lägg produkterna du vill returnera i ett paket. Till exempel samma paket som du fick varorna i.

3. Skriv "Retur" på paketet och ditt ordernummer. Det hittar du på din order- och leveransbekräftelse.

4. Lämna returen hos ditt närmaste postombud eller med frimärken i en brevlåda. Du står själv för portokostnaden och ansvarar för returen tills dess att den nått vårt lager. Spara gärna kvitto med spårningsnummer från inlämningen.

Returen skickas till: Apohem AB BOX 919 195 05 Arlandastad

Återbetalning

Återbetalningen sker inom 14 dagar från det vi mottagit meddelande om att du ångrat ditt köp. Innan återbetalning kan ske kan du dock komma att behöva vänta tills dess att vi mottagit varan eller tills dess att du har lämnat ett bevis på att varan återsänts, det som sker först. Vissa betalsätt kräver att återbetalningen görs via Klarna. I de fallen får du instruktioner av kundservice.

Reklamation

Om du har mottagit en felaktig vara och vill reklamera den ber vi dig kontakta vår kundservice och beskriva felet på varan så tydligt som möjligt. Du får hjälp av oss med retur av varan. Efter att vi mottagit varan görs en bedömning av varan och om den anses vara felaktig har du rätt till ersättning. Som kund har du ansvar för att undersöka de levererade varorna noggrant vid mottagandet för att försäkra dig om att de är felfria.

Som konsument har du tre års reklamationsrätt med undantag för de varor som försämras innan.

Vid eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.

Allmänna Reklamationsnämnden Box 174 10123 Stockholm.

Ändring av köpvillkor

Apohem kan närsomhelst ändra villkoren i dessa köpvillkor. De villkor som gäller vid köptillfället är de som tillämpas på köpet.

Denna version gäller från 2019-08-12.

Kontakta oss

Kontakta kundservice på kundservice@apohem.se eller 08-12 82 86 00.

Apohem AB
Norra Stationsgatan 99
113 64 Stockholm
Org.nr. 559094-8401

Betalningar

Vad har ni för betalningsalternativ?


Vi samarbetar med Klarna och erbjuder fyra olika betalningsalternativ baserat på de betalningslösningar som Klarna Checkout tillhandahåller. Du kan välja mellan Klarna Faktura, Klarna Konto, kortbetalning eller direktbetalning via internetbank.

Hur betalar jag fakturan?


Fakturan skickas till mejladressen du angav när köpet gjordes. På fakturan finns de uppgifter som behövs för att genomföra betalningen. Du kan även logga in via Klarna.se eller i Klarnas app för att hitta betalningsuppgifter och betala faktura direkt.

Hur hittar jag fakturan?


Fakturan skickas till mejladressen du angav när köpet gjordes och hittas i din inkorg. Du kan även alltid logga in via Klarna.se eller i Klarnas app för att se nya och gamla fakturor. Tänk på att kontrollera skräpposten om fakturan inte skulle komma fram.

Vart kan jag vända mig med frågor om fakturan?


Vid frågor om din faktura kan du kontakta Klarnas kundservice via chatt på Klarna.se, telefon 08-120 120 10 eller mejl info@klarna.se.

Klarnas kundservice är öppet är vardagar 8-22 och helger 10-17.

Kan jag delbetala min faktura?


Ja, du kan välja att delbetala fakturan. Innan köpet genomförs anger du "Dela upp" som betalningsalternativ. Det går även bra att ändra detta i efterhand. Logga in på Klarnas hemsida eller via Klarnas app för att ändra betalningsalternativet direkt. Du kan även kontakta Klarnas kundservice via chatt, telefon och mejl.

 

Beställning 

Vad har ni för leveransalternativ?


Vi erbjuder flera olika leveransalternativ för att du ska kunna hitta ett som passar dig bäst. Du kan välja mellan att få beställningen direkt till brevlådan, till ditt närmaste ombud eller direkt hem till dörren.

Mitt paket har inte kommit ännu, vad gör jag då?


Du kan själv spåra beställningen via det spårningsnummer och länk som du får tillsammans med leveransbekräftelsen. Detta skickas till din mail så fort beställningen har packats och skickats från vårt lager. Skulle beställningen inte nå fram är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på kundservice@apohem.se.

Hur lång leveranstid har ni?


Vår generella leveranstid är 1-2 arbetsdagar beroende på vilket postnummer beställningen ska levereras till. Skulle produkten vara slut kan din beställning ta någon dag extra.

Kan jag beställa till utlandet?


I dagsläget har vi inte möjlighet att leverera utanför Sverige.

Vad kostar det att handla på apohem.se?


Apohem erbjuder ett brett sortiment till konkurrenskraftiga priser och du har möjlighet att välja mellan flera olika betalningsalternativ. Vi har flera leveransalternativ med fri frakt och vi tar inte ut några kort- eller faktureringsavgifter.

Hur stoppar jag en beställning?


Vårt orderflöde går väldigt snabbt och involverar flera avdelningar. Vi har därför inte möjlighet att stoppa en genomförd beställning, även om vi skulle vilja. Denna snabba systemhantering är nödvändig för att vi ska kunna hantera och leverera till alla våra kunder inom utlovade tider. Du är dock alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Hur ångrar jag mitt köp?


Från det att du mottagit beställningen har du 14-dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen. Detta gäller hela och obrutna förpackningar i ett väsentligen oförändrat skick. Läkemedel och kylvaror samt sexleksaker, livsmedel och hygienartiklar är undantagna från ångerrätten och kan inte returneras. Vid en retur står du som kund för returfrakten samt ansvarar för paketet till dess att det inkommit till vårt lager. Spara därför gärna kvittot med spårningsnummer från inlämningen. Om ett läkemedel returneras kommer det att destrueras och du som kund får därför inte pengarna tillbaka. Detta gäller oavsett returorsak, även för de läkemedel som inte blivit hämtade från ombud och som istället automatiskt skickats tillbaka till oss efter liggetiden.

Vänligen kontakta alltid vår kundservice innan du returnerar en vara.

Hur fungerar rabattkoder?


En rabattkod ger en viss rabatt på ett köp eller vara under en begränsad tid. När du slutför ditt köp kan du fylla i den gällande rabattkoden på kassasidan och rabatten dras då från beställningens totala pris. Rabattkoder kan inte kombineras med andra rabattkoder eller registreras i efterhand.

 

Generellt 

Har ni tystnadsplikt?


All personal på Apohem har tystnadsplikt enligt gällande lagstiftning.

Har ni en fysisk butik?


Apohem har ingen fysisk butik utan alla köp görs via vår webbshop. Då vi inte har några butiker kan vi hålla nere kostnaderna på våra produkter och alltid erbjuda låga priser.

Så här handlar du


Hos oss handlar du dina apoteksvaror smidigt och enkelt ur vårt sortiment. För att du lätt ska hitta den produkt du söker och vara säker på att köpet går rätt till vägleder vi dig genom köpet. Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst om med frågor eller om du behöver hjälp när du ska e-handla.

Hitta produkten du vill köpa

För att hitta rätt produkt eller varumärke kan du gå tillväga på flera olika sätt. 

  • Sök efter varan eller produkten i sökfältet i menyn.
  • Använd dig av fliken 'Sortiment' i menyn för att med hjälp av kategorierna navigera dig fram till rätt produkt eller varumärke.

Lägg varan i varukorgen

När du har hittat produkten som du vill köpa så är det dags att lägga den i varukorgen innan du kan gå vidare till kassan.

  • Om du handlar via datorn hittar du 'Köp'-knappen i skärmens högra hörn. Via mobil hittar du 'Köp'-knappen i nedre delen av din skärm. 
  • Vill du ha flera stycken antal av produkten väljer du så många du vill ha genom att antingen trycka upp eller ner på pilarna, eller genom att skriva in det antal du önskar köpa.
  • När du har tryckt på 'Köp' läggs varan till i din varukorg. Du hittar den i skärmens vänstra hörn.

Kontrollera varukorgen

Innan du går vidare till betalning kan du kontrollera varukorgen. Du trycker på varukorgen i skärmens vänstra hörn för att se vad du har lagt i den.

  • Vill du ta bort en produkt helt trycker du på papperskorgen bredvid varan.
  • Vill du ändra antalet kan du använda dig av pilarna eller skriva in det nya antalet.

Gå till kassan

När du har hittat de varor som du önskar köpa och kontrollerat varukorgen är det dags att gå vidare till kassan.

  • Du går till kassan genom att trycka på "Till kassan" från varukorgen.

I kassan

  • Kontrollera att din beställning stämmer. Om du vill göra några sista ändringar kan du göra det här.
  • Fyll i dina uppgifter och välj önskat leverans- och betalsätt.
  • Vi använder oss av Klarna Checkout, fyll i dina uppgifter och tryck på "Slutför köp"
  • Du har nu slutfört ditt köp och ett mail med en orderbekräftelse kommer att skickas till din mail.

Har du några frågor?

Om du har några frågor eller behöver hjälp kring hur du e-handlar hos oss så kan du alltid kontakta vår kundservice. Vi har öppet helgfria vardagar mellan 9-17. Om vår kundtjänst inte ha öppet när du behöver hjälp kan du söka efter svaret själv bland våra vanliga frågor.

 

Kunduppgifter

Hur hanterar ni mina personuppgifter?


Vi hanterar och lagrar de personuppgifter som du lämnar till oss för att kunna genomföra leveransen, till exempel namn, adress, telefonnummer och e-postadress. Vi behandlar personuppgifterna för att administrera dina köp och för marknadsföring direkt från Apohem. Vi samarbetar med andra företag som Google för att erbjuda relevant annonsering för dig som kund. Annonserna baseras på ditt besök i webbshoppen. Som kund hos Apohem har du rätt att få information om vilka personuppgifter som vi har registrerat och hur dessa används, samt ta bort eller ändra dina uppgifter. För att begära ut dina kunduppgifter kontaktar du kundservice.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?


Om du inte längre vill få nyhetsbrev från oss kan du välja att avregistrera dig från framtida utskick. Längst ner i nyhetsbrevet som skickas till din mejl kan du bocka i att du vill avregistrera dig från våra nyhetsbrev.

 

Apohem erbjuder Klarna Checkout som partner för betalning. Du väljer det betalsätt som passar dig allra bäst - fakturabetalning, delbetalning, kortbetalning eller direktbetalning. När du slutför köpet accepterar du Apohems och Klarnas köpvillkor.

Har du handlat med Klarna innan hämtas dina uppgifter när du fyller i din mejladress. Är du kund hos Klarna fyller du i fullständiga personuppgifter. Dessa sparas så att du nästa gång bara fyller i mejladressen.

Beroende på det betalalternativ du använder kan en kreditupplysning komma att göras. Kreditupplysningar som tas av Klarna påverkar inte din kreditvärdighet och kommer inte heller vara synliga för andra aktörer som begär kreditupplysningar på dig. Skulle du inte beviljas kredit kan du alltid välja kortbetalning eller Klarna Direkt.

Vid frågor är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice, eller Klarnas kundservicea. Fullständiga villkor och information om Klarnas betalsätt hittar du på klarna.se. Vid frågor gällande din betalning kontaktar du Klarnas kundservice. På klarna.se hittar du dina fakturor och betalstatus under “Mina sidor”.

Nyfiken på de olika betalsätten? Läs då mer nedan.

Fakturabetalning

När du väljer att betala med Klarna faktura har du 14 dagars betaltid. Fakturan skickas till din mejladress när ordern lämnat vårt lager. Inga fakturaavgifter tillkommer. För att kunna betala med faktura måste ordern skickas till din folkbokföringsadress och du måste uppge dina fullständiga personuppgifter.

Skulle du bli sen med din betalning tillkommer en påminnelseavgift på 60 kr samt dröjsmålsränta. Uteblir betalningen helt går ärendet vidare till Klarnas inkassopartner Segoria.

Fakturabetalning är det förvalda betalalternativet i kassan men du är alltid fri att byta till det som passar bäst.

Delbetalning

Du kan välja att delbetala fakturan med Klarna Konto. Då bestämmer du själv takten du betalar summan av ordern.

Delbetala från 1/24 av orderbeloppet, men minst 50 kronor i månaden. Du kan när som helst välja att betala av hela din resterande skuld. Se fullständiga villkor hos Klarna.

Direkbetalning

Vill du betala din ordersumma direkt är det möjligt med mobilt bank-ID via Klarna Direkt. För att kunna använda tjänsten behöver du först aktivera den genom att logga in på klarna.se och registrera ditt konto. Beloppet dras inom 1-2 dagar efter det att vi skickat din order från lagret.

Kortbetalning

Betala säkert direkt med ditt bankkort utan några oväntade kortavgifter. Du kan betala med VISA, Mastercard och Eurocard. Kortuppgifterna lagras hos Klarna och är PCI-DSS certifierade.

Apohem erbjuder snabba och trygga leveranser från olika transportörer till adresser inom hela landet. Du ser de fraktsätt som är tillgängliga för just din adress efter du angett ditt postnummer i kassan. Fraktsätten kan skilja sig åt beroende på vilken adress du bor på.

Det förvalda fraktsätt är det alternativ vi rekommenderar för din order. Skulle ett annat alternativ passa dig bättre byter du enkelt till det. Är beställningen för stor för att få plats i brevlådan skickas det till ett ombud. Ditt närmsta ombud är förifyllt i kassan, glöm inte att byta om du hellre vill att ditt paket skickas till ett annat ombud. 

PostNord

Brevlådan 

  • Levereras av Postnord inom 1-2 vardagar
  • Leverans till hemadress eller närmaste postombud
  • Till din folkbokförda adress, eller c/o adress

Beställningen levereras i de flesta fall direkt till din brevlåda. Om paketet inte får plats i brevlådan, levereras paketet till ditt närmaste postombud.  

Ombud

  • Levereras av Postnord inom 1-2 vardagar
  • Leverans valt ombud

Leverans till ditt valda ombud på adresser inom hela landet. Du väljer vilket ombud som passar dig bäst att hämta ditt paket från. Om du bor på en mindre ort kan leveranstiden påverkas något.  

Leverans vid dörr 

  • Leverans av Postnord inom 1-2 vardagar
  • Delas ut till brevlådan. Får paketet inte plats i brevlådan levereras paketet vid din dörr utan extra omslag
  • Du får en SMS-avisering vid leverans

Gäller ej för dig som har leverans med lantbrevbärare eller om ordern innehåller receptbelagda varor. Beställningen levereras inom 1-2 vardagar till din brevlåda. Skulle paketet inte få plats i brevlådan godkänner du att brevbäraren lämnar paketet utanför din dörr utan extra omslag.

Hemleverans 

  • Levereras av Postnord inom 1-3 vardagar
  • Hemleverans med bud

Få ditt paket skickat direkt hem till dig på en tid som passar dig. Du väljer själv datum och tid för leverans av ditt paket. PostNord levererar paket mellan klockan 9-21 i 2-4 timmars intervaller.   

Schenker 

Ombud

  • Levereras av Schenker inom 1-2 vardagar
  • Levereras till valt ombud 

Leverans till ditt valda ombud på adresser inom hela landet. Du väljer vilket ombud som passar dig bäst att hämta ditt paket från. Om du bor på en mindre ort kan leveranstiden påverkas något.  

Best

Hemleverans

  • Hemleverans med Best, kvällstid mellan kl. 18-22
  • Leverans samma eller nästföljande vardag om du beställer innan kl. 12
  • Transporten är 100% klimatkompenserad

Best levererar till omkring 70% av alla adresser i Sverige. Vi skickar SMS till dig där du kan följa leveransen i realtid på en karta.

Möjlighet till leverans samma vardagskväll om du bor i Storstockholm eller Uppsala och beställer innan kl. 12. För övriga delar av landet där Best levererar får du beställningen nästa vardagskväll om beställningen sker innan kl. 12. Du kan också välja en leveranstid längre fram i tiden. Vill du ändra din leveranstid ber vi dig kontakta vår kundservice.

Är du inte hemma vid tiden för leveransen kontaktar chauffören dig via telefon för att fråga om det är okej att paketet lämnas utanför dörren. 

Om du ångrar köpet eller om varan skulle vara felaktig kan du alltid vända dig till oss för hjälp med returer och reklamationer.

Här hittar du information om returer och reklamationer och får hjälp om hur du ska gå tillväga om du vill returnera eller reklamera en vara.

Har du frågor gällande ångerrätten är du alltid välkommen att kontakta kundservice eller läsa våra köpvillkor.

Retur

Skulle du ångra ditt köp kan du returnera varan till oss. Från det att du mottagit varan har du 14 dagars öppet köp enligt Distans- och hemförsäljningslagen. Vi godkänner endast returer där varan är oanvänd och oskadad i ett väsentligen oförändrat skick. Skulle varans skick vara förändrat har Apohem rätt att göra ett prisavdrag som motsvarar varans värdeminskning. 

Läkemedel för människa och djur, kylvaror samt oplomberade sexleksaker, bröstpumpar, livsmedel och hygienartiklar är undantagna från ångerrätten och kan inte returneras. Om ett läkemedel returneras kommer det att destrueras och du som kund får därför inte dina pengarna tillbaka. Detta gäller oavsett returorsak, även för de läkemedel som inte blivit hämtade från ombud och som istället automatiskt skickats tillbaka till oss efter liggetiden.

Hur gör jag en retur?

Vänligen kontakta alltid vår kundservice innan du returnerar en vara.

Vem står för kostnaden vid retur?

Vid en retur står du som kund för returfrakten samt ansvarar för paketet till dess att det inkommit till vårt lager. Spara därför gärna kvittot med spårningsnummer från inlämningen. 

Hur stoppar jag min beställning?

Vårt orderflöde går väldigt snabbt och involverar flera avdelningar. Vi har därför inte möjlighet att stoppa en genomförd beställning, även om vi skulle vilja. Denna snabba systemhantering är nödvändig för att vi ska kunna hantera och leverera till alla våra kunder inom utlovade tider. Du är dock alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Så här gör du för att returnera en vara

  1. Kontakta kundservice via mejl kundservice@apohem.se eller ring 08-12 82 86 00 för att säkerställa att ångerrätten gäller på de produkter du beställt
  2. Lägg produkterna du vill returnera i ett paket. Till exempel samma paket som du fick varorna i.
  3. Skriv "Retur" på paketet och ditt ordernummer. Det hittar du på din order- och leveransbekräftelse.
  4. Lämna returen hos ditt närmaste postombud eller med frimärken i en brevlåda. Du står själv för portokostnaden och ansvarar för returen tills dess att den nått vårt lager.  Spara gärna kvitto med spårningsnummer från inlämningen.

Returen skickas till:

Apohem AB
BOX 919
195 05 Arlandastad

Reklamation

Om du har mottagit en vara som är skadad eller felaktig kan du göra en reklamation. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt är det viktigt att ta kontakt med oss så fort som möjligt efter att du har upptäckt att det är något fel med varan.

Enligt Konsumentköplagen har du tre års reklamationsrätt. Vi följer Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer vid reklamationer. Vid eventuella reklamationstvister rekommenderar vi att du kontaktar Allmänna reklamationsnämnden för hjälp att få tvisten prövad.

Hur gör jag en reklamation?

Om du mottagit en felaktig vara ber vi dig att kontakta vår kundservice.

Återbetalning

Återbetalningen sker inom 14 dagar från att vi har mottagit och godkänt din retur. Vissa betalsätt kräver att återbetalningen görs via Klarna. I de fallen får du instruktioner av kundservice.